Neka razmišljanja o poslovnom softveru
30.06.2014
Ako vaša maloprodaja trguje robom koja zahteva posebnu evidenciju artikala, trebaće vam veliki program. Takođe, ako vaše preduzeće ima više od dve-tri prodavnice, vrlo je verovatno da ćete imati potrebu za informacijama o poslovanju koje mali program neće moći da vam pruži. Read more »
20.06.2014
Vlasnik maloprodajnog preduzeća ili str, odlukom da u svoje poslovanje uvede računare i maloprodajni softver, svakako pravi dobru odluku. Read more »
23.05.2014
Za nesmetan rad u novom softveru potrebni su vam uglavnom svi podaci koje ste imali i u starom. Prenos podataka iz starog u novi poslovni program, tzv migracija podataka, je najzahtevniji deo procesa modernizacije softvera. Read more »
22.05.2014
Koji su najvažniji razlozi da maloprodajna radnja ili preduzeće uvede softver u svoje poslovanje? Svakako to što softver automatizuje sve procese u radu. Read more »
7.05.2014
Većina preduzetnika i vlasnika trgovinskih firmi dobro zna koje su prednosti korišćenja kompjutera u maloprodaji: smanjuju se greške u radu i troškovi koji idu uz to. Read more »
23.04.2014
Postizanje tri velika cilja loyalty programa – pridobiti i zadržati vernost potrošača, postići da dolaze češće, i postići da troše više – ne može se ostvariti nekom jednokratnom akcijom tipa učlanjavanja potrošača u loyalty klub i dodeljivanja popusta. Read more »
21.04.2014
Velika ušteda vremena i povećanje tačnosti ostvaruje se prilikom unosa i promena podataka, ako se te akcije obavljaju uz pomoć računara. Read more »
18.03.2014
Pre nekoliko godina izbacili smo na tržište softver za masovno slanje SMS poruka SmartSMS, koji je trenutno jedan od naših najtraženijih proizvoda. Read more »
7.03.2014
Suština ideje o stvaranju potrošačke lojalnosti je vrlo jednostavna: ako zadržimo svoje kupce i navedemo ih da nam se vraćaju, obično ćemo imati veće promete i profite od konkurenta koji stalno pokušava da stekne nove klijente, i ne brine za stare. Read more »