Dobar ERP prvenstveno mora da omogući korisniku kontrolu nad svim procesima u firmi, a zatim i brz i tačan rad. Uz to ovaj program, ako je dobro napravljen, bi trebalo da smanji na minimum mogućnost ljudskih grešaka u radu. Read more »
Dobar ERP prvenstveno mora da omogući korisniku kontrolu nad svim procesima u firmi, a zatim i brz i tačan rad. Uz to ovaj program, ako je dobro napravljen, bi trebalo da smanji na minimum mogućnost ljudskih grešaka u radu. Read more »
Postojanje personalizovanog programa nagrađivanja vernih kupaca, po tim podacima, nalazi se na visokom drugom mestu razloga za povećanje potrošnje, sa 30% potrošača kojima je ovaj faktor važan (na prvom mestu je dobra usluga sa 34%). Read more »
U poslednje vreme sve više malih i srednjih maloprodajnih preduzeća počinje da koristi sms poruke kao novi efikasan način komunikacije sa svojim potrošačima. Ova komunikacija je odlična za poboljšanje prodaje kao i za kreiranje vernosti kupaca. Read more »
Kada smo stvarali softver za loyalty programe SMSLoyalty, odlučili smo da ovaj loyalty program bude integrisan sa maloprodajnim programom SmartPOS. Drugim rečima, organizovali smo rad ova dva programa tako da loyalty program funkcioniše kao sastavni deo maloprodajnog. Read more »
SMS marketing je odlično rešenje da animirate potrošače u zadnji čas, što je od koristi pri organizovanju bilo kakvog događaja, od gostovanja promotera u vašoj radnji do otvaranja novog objekta. Read more »
Pod dobrom oganizacijom magacina podrazumeva se sa jedne strane efikasno skladištenje; sa druge strane da u svakom trenutku postoji informacija šta se u magacinu od artikala nalazi. Read more »
Dobar loyalty softver bi trebalo da vam omogući brz rad sa malo (ili nimalo) grešaka, a da vam pritom obezbedi i kvalitetne povratne informacije. Read more »
U situaciji kada trgovinsko preduzeće ostvari poslovni uspeh i manje ili više poraste, vlasnik ili direktor preduzeća može (uz svo zadovoljstvo zbog uspeha) imati i nove glavobolje. Read more »