Najčešća pitanja - SmartPOS
Koji su hardverski i softverski zahtevi za SmartPOS?
SmartPOS će raditi na PC računarima sa minimalnom konfiguracijom: Intel Core i3 / Ryzen 3, optimalno Intel Core i5 / AMD Ryzen 5; RAM minimum 8GB, optimalno 16GB; hard disk sa minimum 512GB slobodnog prostora, preporučeno SSD. Operativni sistem mora biti Windows 11 ili Windows 10.
Koji su fiskalni uređaji podržani?
Do sada su podržani:
Federacija BIH
- ERP Star SP700R
- Star Micronics SP700R
Crna Gora:
- EPSON TM-81F
- ITI FP2
Makedonija:
- Accent Synergy PF500
- Accent Synergy PF550
Kako se računa broj potrebnih licenci?
Broj licenci zavisi od broja instaliranih POS (Terminal) modula. Potrebna je licenca za svaki instalirani POS modul.
Broj instalacija modula Administracija nije ograničen brojem licenci.
Kako dodeliti različita prava u SmartPOSu zaposlenim na različitim pozicijama?
SmartPOS podržava dodelu prava na nivou operatera. Svakom operateru se mogu dodeliti puna ili ograničena prava za pristup i manipulaciju podacima.
Da li je moguće u SmartPOSu kreirati svu zakonom predviđenu dokumentaciju?
SmartPOS vam omogućava da kreirate svu potrebnu dokumentaciju za vašu radnju. Možete štampati KEP/Trgovačke knjige, kalkulacije, nivelacije, račune itd. Pored osnovne dokumentacije imate mogućnost izrade lager liste, predračuna, ponuda, naloga za ispravku, specifikacija čekova itd.