23.05.2015

SMS Marketing – Saveti za najbolje kampanje

Aleksandar Babić u kategorijama Komunikacija sa klijentima

Ako želite da primenite najbolje SMS marketing kampanje morate biti spremni da shvatite da su i neophodne za Vaše poslovanje. Ovaj oblik marketinga je jednako popularan i koristan za sve tipove biznisa, i to sa vrlo jasnim razlogom. Odgovor: Zaista funkcioniše i daje rezultate. Bilo da ste malo ili veliko preduzeće, budite sigurni da ćete koristeći SMS kampanje sigurno ostvariti pomak u Vašem poslovanju.

Koji su to saveti koji Vam mogu pomoći ?

U kojim praksama možete pronaći savete za Vaš posao?

Svakog meseca poklanjamo 4,000* BESPLATNIH SMS poruka najbržim, bez ikakvih finansijskih obaveza. Probajte i nećete pogrešiti!

1. Kako da dođete do baze korisnika i njihovih mobilnih brojeva?

Na prvom mestu, doći do pravih korisnika je osnova uspešnih SMS kampanja. U suprotnom, nećete imati kome da se obratite i pošaljete sjajne akcije, popuste i kampanje koje želite da organizujete. Potrebno ja da Vašim mušterijama učinite dostupnim prijavu i odjavu na SMS liste sa kojih ćete slati obaveštenja. Brojeve mobilnih telefona mogu prikupljati Vaši zaposleni (konobari, kasiri, trgovci, promoteri, radnici u turističkim agencija,…) ili putem Vaših web sajtova. Takođe, proverite sa njima da li žele da budu na listi dok traje aktuelna kampanja ili možda žele da prate sve Vaše kampanje, popuste ili akcije. Na ovaj način smanjićete broj osoba koje će se odjavljivati sa Vaših lista.

2. Privatnost (zaštita ličnih podataka) je jako važna

U svakom trenutku morate biti sigurni da će privatnost Vaših pratilaca u SMS kampanjama biti sačuvana. Poštujte njihove želje što se tiče SMS poruka, i nikada nemojte slati poruke onima koji to ne žele. Iako postoje kompanije koje Vam mogu prodati listu brojeva mobilnih korisnika (upitno je kako su došli do njih i na koji način) to ne samo da Vam neće doneti nikakve rezultate nego i neće biti ni u saglasnosti sa zakonom.

3. SMS marketing je veoma isplativ

Bilo da ste malo ili veliko preduzeće, tako da budite sigurni da razumete vašu ciljnu grupu kojoj ćete se obratiti. Ukoliko ne poznajete dovoljno dobro ili možda niste sigurni na koji način da efikasno kominicirate sa Vašim potrošačima kroz SMS poruke, pogledajte nekoliko ključnih saveta:

  • Pažljivo birajte reči koje Vašeg korisnika pozivaju na akciju. Verujte nam da je više nego dovoljno da kroz 160 karaktera u SMS poruci obavstite i uputite Vašeg potrošača o ponudi, akciji ili kampanji. Koliko vremena budite posvetili izradi Vaše personalizovane SMS poruke, utoliko će vam se više i isplatiti ovaj način komunikacije. A potrošači će vas upamtiti kao nekog ko komunicira sa njima na specifičan način i/ili ima najpovoljnije ponude i nagrade za njih.
  • Ne šaljite suviše često ili suviše retko SMS poruke. To podrazumeva da morate održavati taj kanal komunikacije otvorenim sa Vašim potrošačima, ukoliko želite pozitivne rezultate. Jednako je pogrešno da poruku pošaljete danas dva puta, koliko i da je šaljete 1-2 puta godišnje. Na najveći broj preduzeća primenjivo je sigurno pravilo sa kojim ne možete pogrešiti – slanjem SMS poruke najmanje jednom mesečno da održavate interesovanje kod korisnika, a preporučljivo i do 2-4 puta mesečno (vikend akcije ili ponude).

Nijedno drugo rešenje kao što je SMS marketing neće biti toliko jednostavno i isplativo. Ujedno, ako želite da se obratite velikom broju Vaših potrošača i uz to poštujete pomenute savete, rezultati će već nakon prvog slanja pokazati u Vašem poslovanju. Kontaktirajte nas ukoliko imate neku nedoumicu ili pitanje.

* Upravo iz tog razloga, namera nam je da se i sami uverite u korisnost ovog softvera. Zato smo i pripremili ovu akciju gde prvih 20 registrovanih preduzeća dobija BESPLATNIH 200 SMS poruka, bez ikakvih finansijskih obaveza.

KONTAKTIRAJTE NAS NA: 011.26.91.886 ili 011.26.91.829 ili putem e-maila.

S poštovanjem,

LOGOSOFT