Najčešća pitanja - SmartPOS
Koji su hardverski i softverski zahtevi za SmartPOS?
SmartPOS će raditi na PC računarima sa minimum P IV procesorom sa 2GB RAM. Operativni system može da bude Windows 7 (Home Basic ili bolji), Windows 8, Windows 10.
Koji su fiskalni uređaji podržani?
Do sada su podržani:
Srbija:
- Comtrade ONE
- Comtrade ST200
- Epson TM-T220A
- Epson TM-T260F
- Euro500T Handy
- Galeb FP550
- Galeb GP350
- Galeb GP550
- Geneko FP200
- HCP Best
- HCP Integra
- HCP P2DS
- INT Raster FP600
- Iskra-S 32BMC
Republika Srpska:
- Citizen LT-283
- ME Hybrid
- Mikroelektronika ME P1000
Federacija BIH
- ERP Star SP700R
- Star Micronics SP700R
Crna Gora:
- EPSON TM-81F
- ITI FP2
Makedonija:
- Accent Synergy PF500
- Accent Synergy PF550
Kako se računa broj potrebnih licenci?
Broj licenci zavisi od broja instaliranih POS (Terminal) modula. Potrebna je licenca za svaki instalirani POS modul.
Broj instalacija modula Administracija nije ograničen brojem licenci.
Kako dodeliti različita prava u SmartPOSu zaposlenim na različitim pozicijama?
SmartPOS podržava dodelu prava na nivou operatera. Svakom operateru se mogu dodeliti puna ili ograničena prava za pristup i manipulaciju podacima.
Da li je moguće u SmartPOSu kreirati svu zakonom predviđenu dokumentaciju?
SmartPOS vam omogućava da kreirate svu potrebnu dokumentaciju za vašu radnju. Možete štampati KEP/Trgovačke knjige, kalkulacije, nivelacije, račune itd. Pored osnovne dokumentacije imate mogućnost izrade lager liste, predračuna, ponuda, naloga za ispravku, specifikacija čekova itd.